Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 16.05.2024, 23:31

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Батьківські збори [2]
Батькам першокласників [8]
Досвід роботи з батьками [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Батькам » Батьківські збори

Матеріал до проведення батьківських зборів у 4 класі

Додатковий матеріал до проведення батьківських зборів у 4 класі

Збори 1. Роль сім'ї і школи у формуванні інтересу до учення
Анкета для батьків
— Як ви відноситеся до такої думки, що «в основі розвитку інтелекту і творчих їх здібностей лежить інтерес»?
— Чи вважаєте ви, що цим повинна займатися тільки школа?
— Чи знаєте ви сферу інтересів вашої дитини?
— Як ви стимулюєте формування інтересів вашої дитини?
— Чи цікаво вашій дитині те, що цікаво вам?
— Чи можете ви допомогти класному керівнику у формуванні інтересу учнів класу до тих захоплень, які цікаві
— Запропонуйте види позакласних заходів, які, по вашому думці, будуть цікаві таким, що вчиться класу наступного року.
— Чи підтримуєте ви його інтереси?
Анкета для учнів
Я цікавлюся ________________________________________________.
Я не цікавлюся ______________________________________________.
На уроках мені цікаво, коли ___________________________________.
На уроках мені не цікаво, коли _________________________________.
Мої батьки знають, що я цікавлюся _____________________________.
Мої батьки не знають, що я цікавлюся __________________________.
У класі після уроків мені було б цікаво займатися _________________.
У класі після уроків мені не зовсім цікаво займатися _______________.

Збори 2. Значення пам'яті в інтелектуальному розвитку школяра
Анкета для учнів
— Чи легко тобі заучувати вірші?
— Чи виникають у тебе труднощі при переказі прочитаного тексту?
— Ти швидко згадуєш заучене або насилу?
— Чи можеш ти легко пригадати учбовий матеріал, який ви учили давно?
— Чи допомагають тобі удома тренувати твою пам'ять?
— Чи потрібна тобі допомога в тренуванні твоєї пам'яті?
Анкета для батьків
— Який вид пам'яті переважає у вашої дитини?
— Чи важко йому виконувати домашні завдання, пов'язані із за-пам’ятовуванням учбового матеріалу?
— Чи надаєте ви йому допомога в тренуванні пам'яті?
— Чи необхідно вам допомогти в навчанні прийомам тренування пам'яті?
Тестування учнів
Для того, щоб не бути голослівним, класний керівник повинен показа ти батькам реальні результати роботи пам'яті учнів.
Для цього, готуючись до зборів, він може провести дослідження функ-цій пам'яті учнів. Таке дослідження пізнавальних процесів учнів четверто-го класу необхідно ще і тому, щоб в п'ятому класі педагоги, які будуть з дітьми працювати, не списували складнощі адаптаційного періоду навчан-ня учнів - п’ятикласників на нездатність і відсутність інтелектуальних да-них.
Дослідження можна провести наступні:
1. Числові ряди. Вчиться пред'являється числовий ряд, записаний на дош-ці. Після перегляду вчитель пропонує таким, що вчиться записати числа, що запам'яталися, зберігаючи їх послідовність. Числа витираються з дош-ки. Вчитель повторює виконання завдання кілька разів.
Ряди:
3,7,4,8,9,5
2,4,7,3,4,9,5,8
8,9,6,5,1,7,5,5,7,8
5,3,2,7,8,7,9,1,2,3,4,7
1,6,5,2,3,8,4,3,8,7,1,4,9,2
Потім вчитель знов зачитує ряди чисел, і неправильно відтворені числа учні закреслюють. Пропуски чисел в ряду не вважаються помилкою. Після одноразового пред'явлення звичайно правильно відтворюється ряд з п'яти чисел. Це число утримання близько до норми. (7 + 2)
2. Перевірка зорової пам'яті за допомогою карти Сперлінга. Учням слід уважно подивитися на кару протягом 20 секунд і запам'ятати кількість зо-бражених знаків, їх розташування, послідовність і записати на лист папе-ру.
Аналіз отриманих результатів дозволяє судити про об'єм зорової пам'яті.

9 2 W G
А R 6 4
C 5 X B

3. Перевірка слухової пам'яті. Зачитуються ряди з п'яти однозначних чи-сел. Слід запам'ятати ці числа в тому порядку, в якому вони зачитуються. Потім в думці потрібно скласти перше число з другим і записати суму, третє число з четвертим і записати суму, четверте з п'ятим і записати суму. Ряди:
25471
41623
57938
Оцінка результатів проводиться по кількості правильно записаних сум. Час виконання — 2 хвилини.
—Якщо у всіх трьох випадках завдання виконане правильно, то слухова пам'ять оцінюється як відмінна.
— Якщо в двох випадках з трьох, то як хороша.
— Якщо в одному — то як задовільна.
Пам'ятка для учнів по розвитку пам'яті
— Заучуйте учбовий матеріал з бажанням знати і запам'ятати.
— Заучуючи учбовий матеріал, малюйте креслення і схеми, малюнки.
Це допоможе швидше пригадати потрібне завдання.
— Багато разів повторюйте заучене.
— Перевіряйте свої можливості. Заучуйте невеликими порціями. Відразу великий вірш вивчити важко.
— Вивчивши невелику частину тексту, необхідно переказати її не
скільки разів.
— Запам'ятайте фразу з життя розсіяної людини. «Він ніколи ні чого не забував, бо ніколи нічого не пам'ятав». Ви ж не хочете бути таким? Тоді — за справу!
— Ставте собі мету запам'ятати надовго.
Вправи для тренування пам'яті учням, що вчаться удома
Вправа 1. Запропонуйте дитині закрити очі і по пам'яті назвати всі предме-ти, які стоять в його кімнаті. Потім хай він розплющить очі і перевірить, чи вірно були їм названі предмети.
Вправа 2. Надрукуйте тексти диктантів для початкової школи і розмножте їх. Повісьте текст в кімнаті і попросіть дитину переписати його. Для цього він повинен встати з-за столу, підбігти до листочка з текстом, прочитати пропозицію або декілька пропозицій, запам'ятати їх, повернутися на своє робоче місце і записати те, що запам'ятав. Таку вправу можна повторюва-ти кілька разів в тиждень.
Вправа 3. Розкладіть на столі сірника у вигляді своєрідного узору. Дитина повинна уважно подивитися на узор, потім він закриває очі, а ви змінюєте узор на столі. У його завдання входить відновлення узору в первинному вигляді.
Вправа 4. Прочитайте дитині диктант із збірки або з підручника. Вперше читайте весь диктант повністю. Удруге в кожній пропозиції пропускайте одно-два слова. У завдання дитини входить відновлення змісту всього ди-ктанту самостійно. Після написання диктанту він повинен самостійно зві-рити свій текст з оригіналом.
Вправа 5. Запропонуйте дитині уважно подивитися на слова в рамках про-тягом 10 секунд. Потім він повинен самостійно накреслити рамки і вписа-ти туди слова відповідно до малюнка.
Вправа 6. Намалюйте на листочку паперу малюнок, покажіть його дитині і попросите намалювати такий же малюнок по пам'яті.
Вправа 7. Прочитайте текст вголос один раз. Потім прочитайте його, допу-скаючи в кожній пропозиції неточності. Попросіть дитину вас виправити. Нехай вона перекаже весь текст без допущених вами помилок.
Вправа 8. Для розширення об'єму сприйняття запропонуєте дитині пограти в гру. Напишіть на листок в стовпчик слова, що складаються з чотирьох букв, і закрийте їх зверху листом паперу. Швидко відкривайте і закривай-те слова, а дитина хай читає їх до тих пір, поки не навчитися їх схоплюва-ти за одну мить.
Вправа 9. Запропонуйте дитині ряди слів, між якими смислові зв'язки від-сутні. Ви зачитуєте пару слів, а дитина повинна запам'ятати друге слово пари, прагнучи при цьому встановити між словами який-небудь смисло-вий зв'язок. Через 10 хвилин після першого прочитання ви читаєте слова з першого стовпчика, а дитина називає друге слово цієї пари. Чим більше слів відтворює дитина, тим краще у нього розвинено уміння встановлюва-ти смислові зв'язки.
Вправа 10. Дайте дитині лист паперу, розділений на 20 кліток (5 кліток по горизонталі, 4 клітки по вертикалі). Він повинен запам'ятати 20 слів і сло-восполучень конкретного і абстрактного змісту, які ви вимовлятимете з інтервалом в 7—10 секунд. При цьому дитина повинна в кожній клітинці послідовно відповідно до званого слова або словосполучення малювати його малюнкове позначення — піктограму. Цифри і букви використовува-ти не можна. Через 10—15 хвилин, дивлячись на свої піктограми, дитина повинна пригадати якомога більше слів і словосполучень і записати їх в нижній частині клітки під відповідною піктограмою. Зразковий набір слів:
Веселе свято Сумнів
Радість Заздрість
Гнів Сила волі
Хлопчик-боягуз Хвороба
Відчай Успіх
Швидка людина Дружба
Швидкість Сміливий вчинок
Печаль Справедливість
Смачна вечеря Хороший товариш
Теплий вітер Мороз
Всі вправи, які пропонує педагог для роботи з дитиною удома, апробу-ються батьками на батьківських зборах. Це дасть можливість виконувати всі вправи з дітьми в домашніх умовах правильно.

Збори 3. Про рідних і близьких людей з любов'ю
Запрошення
Дорогі мама і тато!
Зовсім скоро, 14 лютого, в нашому класі відбудеться велика подія. Ми всі до нього дуже готуємося.
Це — зустріч дітей і батьків, наша і ваша зустріч.
І я хочу показати вам, як я вас люблю і як прагну виправдати ваші надії.
Я чекаю вас, приходьте в наш улюблений клас!
З любов'ю і пошаною, Ваш син Валерій.
Анкета для учнів 1
Чи вважаєш ти себе культурною людиною? Якщо так, то відзнач в цьо-му списку ті дії, які ти рахуєш пристойними, знак «+», ті дії, які ти вважа-єш непристойними, знаком «-».
Голосно кричати ___________________________________.
Битися ____________________________________________.
Перебивати в розмові іншої людини __________________.
Списувати з чужого зошита під час контрольного _________________.
Ставити недоречні питання ____________________________________.
Свистіти ___________________________________________________.
Лаятися ____________________________________________________.
Скупитися __________________________________________________.
Розпускати плітки ___________________________________________.
Ябедничати _________________________________________________.
Брехати ____________________________________________________.
Нав'язуватися в друзі ________________________________________.
Не звертати уваги, якщо когось кривдять ________________________.
Мовчати, якщо хтось зробив поганий вчинок _____________________.
Приставати до людей з розпитуваннями ________________________.
Заздрити комусь _____________________________________________.
Скаржитися на кого б то не було _______________________________.
Бути байдужим до чужої біди _________________________________.
Анкета для учнів 2
Продовжте пропозиції:
1. Добра людина — це та, яка _____________________________.
2. Зла людина — це та, яка ________________________________.
3. Чесна людина — це та, яка ______________________________.
4. Правдива людина - це та, яка ___________________________.
5. Жорстока людина — це та, яка __________________________.
6. Груба людина — це та, яка _______________________________.
Анкета для учнів 3
З наведених нижче за прикметники випиши в окремий стовпчик ті сло-ва, які, на твою думку, ніяк до тебе не відносяться.
Розумний, дурний, злий, добрий, красивий, доброзичливий, хитрий, жадібний, зарозумілий, правдивий, брехун, чуйний, грубий, ласкавий, ябеда, насмішник, скаржник, непосида.
Анкета для батьків
З наведених нижче слів виберіть ті слова, які краще всього характери-зують вашу дитину.
Добрий, красивий, розумний, симпатичний, відкритий, добросердий, м'який, податливий, грубий, злий, жорстокий, урівноважений, непоси-дючий, тихий, галасливий, невгомонний, жадібний, скритний, ласка-вий, допитливий, цікавий, відвертий, правдивий, вимогливий.
Пам'ятка для батьків
— Не демонструйте своїй дитині показну ввічливість і чуйність. Дуже скоро він почне вам наслідувати і поступати так в першу черга по відно-шенню до вас самих.
— Не грубіть і не лайтесь самі. Ваша звичка стане звичкою вашої дитини.
— Не говоріть про чужих людей погано і нешанобливо. Якщо ви покажіть в цьому приклад своїй дитині, чекайте, що дуже скоро він скаже те ж саме про вас.
— Будьте тактовні по відношенню до інших людей. Це урок добра і людя-ності вашій дитині.
— Не бійтеся вибачитися перед кимсь у присутності своєї дитини. У цей момент ви нічого не втрачаєте, лише набуваєте пошани своєї дитини.
— Проявляйте благородство навіть тоді, коли вам дуже не хочеться його проявляти, учіть цій якості свою дитину.
— Пам'ятайте, що поведінка — це дзеркало, в якому відображається істи-на зовнішність кожного!

Збори 5. Поговоримо про дружбу
Анкета для учнів 1
— Чи є у тебе друзі?
— Кого ти вважаєш своїм кращим другом?
— Чому ти вважаєш цю людину своїм кращим другом?
— Чи знають твої батьки, хто твій кращий друг?
— Чи знайомі вони з ним?
— Чи буває твій друг у тебе удома?
— Як часто ви з ним бачитеся?
— Як відносяться твої батьки до ваших зустрічей?
— Чи хороші друзі у твоїх батьків?
— Чи знайомий ти з ними?
— Яка думка у тебе про них?
Анкета для учнів 2
Продовж пропозицію:
1. Друг — це той, хто __________________________________.
2. Кращий друг - це той, хто ____________________________.
3. Я переживаю, коли мій друг __________________________.
4. Я радію, коли мій друг ______________________________.
5. Мені приємно, коли мій друг _________________________.
6. Мені неприємно, коли мій друг _______________________.
7. Мені хотілося б, щоб мій друг _________________________.
8. Мені не хотілося б, щоб мій друг _______________________.
9. Коли я виросту, я хочу, щоб мій друг ___________________.
10. Коли я виросту, я не хочу, щоб мій друг ________________.
Анкета для батьків 1
1. Чи знаєте ви друзів свого сина або дочки?
2. Як давно вони дружать?
3. Чи задоволені ви цією дружбою?
4. Чи вважаєте ви цю дружбу рівноправної?
5. Чи буває друг вашої дитини у вас удома?
6. Як ви до цього відноситеся?
7. Чи знайома ваша дитина з вашими друзями?
8. Як вона до ним відноситься?
9. Що б ви хотіли змінити в спілкуванні вашої дитини з її друзями?
Анкета для батьків 2
Продовжте пропозиції:
1. Ми знаємо, що друзі нашої дитини — це ____________________.
2. Якщо друзі нашої дитини приходять до нас в будинок, то ____________.
3. Якщо наша дитина відпрошується на зустріч з друзями, то ми ________.
4. Якщо наша дитина запрошує свого друга з нами провести час, то ми __.
5. Якщо нам не подобається друг нашої дитини, то ми_________________.

Збори 6. Як уберегти дитину від насильства
Анкета для учнів 1
1. Якщо ти один залишився в квартирі і в твої двері хтось подзвонив, як ти поступиш:
а) Відкриєш двері.
б) Попросиш назватися людини, що стоїть за дверима.
в) Не відгукуватимешся, імітуючи, що удома нікого немає.
г) Подзвониш по телефону сусідам або батькам.
2. Якщо ти один удома і у ваші двері дзвонять люди, називаючи себе фа-хівцями різних служб, просять відкрити двері, як ти поступиш:
а) Відкриєш двері.
б) Зробиш вигляд, що в будинку нікого немає.
в) Подзвониш батькам або знайомим людям.
г) Почнеш кричати і шуміти.
3. Якщо ти почуєш, що двері вашої квартири хтось відмикає, як ти посту-пиш:
а) Чекатимеш того, хто до неї увійде.
б) Запитаєш, хто там.
в) Повідомиш батьків.
4. Якщо до тебе на вулиці підійде незнайома людина, як ти поступиш:
а) Вступиш з ним в розмову.
б) Мовчки відійдеш убік.
в) Підійдеш туди, де є люди.
г) Почнеш шуміти, щоб обернути на себе увагу сторонніх людей.
5. Якщо у дворі до тебе підійдуть незнайомі тобі раніше хлоп'ята і запро-понують піти до тебе додому пограти, як ти поступиш:
а) Охоче запросиш їх до себе додому.
б) Відмовиш їм.
в) Зв'яжешся з рідними і запитаєш у них дозволи.
г) Пообіцяєш запросити їх до себе наступного разу, коли будуть удома до-рослі.
6. Якщо ти хочеш увійти до під'їзду, і за тобою йдуть один або декілька незнайомих тобі людей, як ти поступиш:
а) Не підеш в під'їзд.
б) Дочекаєшся знайомих або сусідів і тоді підеш в під'їзд.
в) Підеш до найближчого телефону-автомата або подзвониш батькам по мобільному телефону.
г) Пройдеш мимо свого будинку і підеш туди, де більше людей.
7. Якщо ти увійдеш до під'їзду і побачиш там одного або декілька незна-йомих тобі людей, як ти поступиш:
а) Негайно вийдеш з під'їзду.
б) Підеш спокійно по сходах додому.
в) Подзвониш в будь-яку квартиру.
г) Почнеш звати на допомогу.
Анкета для учнів 2
— Запиши робочі номери телефонів своїх батьків.
— Запиши мобільні номери телефонів батьків.
— Що означає номер телефону 01? 02? 03?
— Чи знаєш ти номер телефону своїх сусідів і близьких друзів?
— Чи знаєш ти, як поступити, якщо ти загубився?
— Чи знаєш ти, як поступити, якщо в квартирі щось трапилося?
— Чи знаєш ти, як викликати у разі потреби службу порятунку?
— Чи знаєш ти, як поступити, якщо з тобою відбулося щось погане?
Анкета для батьків
— Чи говорите ви своїй дитині про те, що він може бути об’єктом насиль-ства?
— Як ви учите свою дитину попереджати насильство по відношенню до неї і боротися з ним?
— Чи знає ваша дитина телефони екстреної допомоги?
— Чи коментуєте ви своїй дитині передачі, пов'язані з боротьбою з наси-льством?
— Які правила самозахисту відомі вашій дитині?
Пам'ятка для батьків 1
Шановні тата і мами! У житті людина зустрічається не тільки з добром, але і із злом, набуває не тільки позитивного, але і негативного досвіду. Добро лікує серце, зло ранить тіло і душу, залишаючи рубці і шрами на все життя, що залишилося.
Запам'ятайте ці прості правила в нашому непростому житті...
— Вивчіть з дитиною номера телефонів служб порятунку.
— Вивчіть з ним ваші робочі номери телефонів, а також номера телефонів людей, яким ви довіряєте.
— Учіть його розповідати вам увечері не тільки про свої досягнення, але і про тривоги, сумніви, страхи.
— Кожну важку ситуацію не залишайте без уваги, аналізуйте разом з ним.
— Обговорюйте з ним приклади винахідливості і мужності дітей, які змо-гли вийти з важкої життєвої ситуації.
— Не іронізуйте, якщо дитина в якійсь ситуації опинилася слабим фізично і морально. Допоможіть йому і підтримаєте його, вкажіть йому можливі шляхи рішення виниклої проблеми.
— Якщо проблеми пов'язані з тим, що ваша дитина слабка фізично запи-шіть його в секцію якої-небудь боротьби і цікавтеся результатами занять.
— Якщо дорослі люди з числа ваших знайомих і друзів викликають увас побоювання відносно вашої дитини, перевірте свої сумніви і не соромтеся розірвати з ними відношення.
— Постарайтеся задовольнити допитливість і цікавість дитини, попере-джаючи його питання наперед, а не після того, як вона одержав інформа-цію з третіх рук.
— Постарайтеся зробити так, щоб дитина з раннього дитинства засвоїла
те, що йому дозволяється, і те, на що накладається абсолютна заборона.
— Учіть дитину припускати наслідки своїх вчинків, сформуйте у нього потреба ставити питання типу: що буде, якщо...
— Якщо ваша дитина піддалася сексуальному насильству, не поводьтеся
так, як ніби він зробив щось жахливе, після чого життя неможливе.
— Не обговорюйте при дитині те, що відбулося, тим більше з сторонніми і чужими людьми.
— Не формуйте у своєї дитини комплекс провини за те, що трапилося.
— Не дозволяйте іншим людям виражати ваше дитині співчуття і жалість. Це формує комплекс «білої ворони».
— Дайте можливість своїй дитині промовити з вами в саму важку ситуа-цію до кінця і без залишку. Це допоможе йому звільнитися від вантажу провини і відповідальності.
— Якщо в цьому є необхідність, пройдіть разом з ним курс психологічної реабілітації.
— Постарайтеся перемкнути увагу дитини з пережитою їм ситуації на нові заняття або захоплення.
— У жодному випадку ніколи не залишайте невирішеними проблеми, що стосуються збереження фізичного і психічного здоров'я вашої дитини.
— Не ідіть на компроміси з своєю совістю, якщо це стосується чужого життя, навіть якщо це ваша дитина. Через роки ваш компроміс може обер-нутися проти вас.
Пам'ятка дня батьків 2
Ви повинні знати, що фізичні ознаки насильства можуть бути такими:
— біль і роздратування у області геніталій;
— незвичайна хода або манера сидіти;
— нез'ясовні пошкодження тканин або синяки;
— часте ухвалення ванни;
— часте сечєспускання.
Типові ознаки наслідків сексуального насильства, що виявляються в поведінці:
— слізна і замкнутість;
— неспокійний сон;
— депресія;
— поганий апетит;
— небажання виходити на вули-цю;
— агресивність і дратівливість;
— прояв страхів, нічні кошмари;
— пасивність і байдужість;
— зміна в зовнішньому вигляді;
— заперечення друзів і приятелів.
Спостерігайте за своєю дитиною! Прислухайтеся до свого серця і бать-ківського інстинкту! Консультуйтеся з фахівцями, якщо в чомусь сумніва-єтеся!

Збори 8. Чи потрібно виховувати в дитині патріотизм?
Анкета для учнів 1
1. Коли ти вимовляєш слово «Батьківщина», що ти можеш собі відразу
представити?
2. Хотілося б тобі народитися в якій-небудь іншій країні? Якщо - так, то чому?
3. Про що б ти хотів (а) розповісти з гордістю, якби у тебе була можли-вість зустрітися з своїм однолітком - представником іншої країни?
4. Кого з відомих тобі людей України можна назвати патріотами своєї Ба-тьківщини?
5. Як ти думаєш, чи важко людині жити без Батьківщини? Чому?
6. Чи вважаєш ти себе патріотом своєї батьківщини? У чому це виявляєть-ся?
7. Чи цікавишся ти історією, культурою своєї батьківщини?
8. Чи підтримують тебе батьки в цьому?
9. Які пам'ятні місця своєї батьківщини ти відвідав (а), чим тобі це запа-м'яталося?
10. Яку людину можна назвати патріотом своєї Батьківщини?
Анкета для учнів 2
Методика незавершених пропозицій:
1. Моя Батьківщина — це ________________________________.
2. Я знаю, що моя Батьківщина багато ______________________.
3. Найважчими подіями моєї Батьківщини були _______________.
4. Мені хотілося б, щоб моя Батьківщина була самою __________.
5. Коли я виросту, я хочу ___________________________________.
6. Я не хочу, щоб моя Батьківщина ___________________________.
7. Я вдячний (а) своїй батьківщині за те, що ____________________.
Анкета для батьків 1
1. Чи вважаєте ви себе патріотом?
2. Чи вважаєте ви необхідністю виховувати патріотичні почуття своєї ди-тини?
3. Які методи і прийоми ви використовуєте для цього?
4. Що б ви порадили класному керівнику і шкільної адміністрації для того, щоб неформально розвивати патріотизм і громадянськість учнів?
5. Які заходи, на ваш погляд, не сприяють формуванню патріотизму і гро-мадянськості учнів?
Анкета для батьків 2
1. Я вважаю, що патріотизм — це ________________________.
2. Щоб виховати патріотизм, потрібне _______________________.
3. Для виховання патріотизму ми використовуємо _____________.
4. У нашій сім'ї ми культивуємо наступні традиції та звичаї, які сприяють формуванню патріотичних відчуттів дитини: ________________________.
5. Ми проти того, щоб патріотизм виховувався з допомогою __________.
6. Ми хотіли б розвинути в своїй дитині наступні якості, сприяючі прояву патріотизму і громадянськості: ____________________________________.
7. Я пропоную провести в класі наступні заходи, які сприятимуть прояву неформального патріотизму: ______________________________________.
Пам'ятка для батьків
1. Якщо ви хочете виростити дитину гідною людиною і громадянином, не говоріть погано про країну, в якій живете.
2. Розповідайте своїй дитині про випробування, що випали на частку
ваших предків, з яких вони вийшли з честю.
3.Знайомте свою дитину з пам'ятними і історичними місцями своєї Батькі-вщини.
4. Навіть якщо вам дуже не хочеться у вихідний день відправлятися з ди-тиною в музей або на виставку, пам'ятайте, що чим раніше та регулярніше ви будете це робити, поки ваша дитина маленький, тим більше вірогід-ність того, що він відвідуватиме культурні заклади в підлітковому віці і в юності.
5. Пам'ятайте, що чим більше ви виражатимете незадоволеність кожним прожитим днем, тим більше песимізму, незадоволеність життям виража-тиме ваша дитина.
6. Коли ви спілкуєтеся з своєю дитиною, намагайтеся не тільки оцінювати його учбові і психологічний проблеми, але і позитивне моменти його жит-тя (хто йому допомагає і підтримує, з ким би він хотів подружитися і чо-му, які цікаві моменти були на уроках і після них).
7. Підтримуйте у дитини прагнення показати себе з позитивною сторони, ніколи не говоріть йому такі слова і вирази: «Не висовуйся!», «Сиди ти-хо!», «Не проявляй ініціативу, вона карається!» і т.д.
8. Дивіться з ним передачі, кінофільми, що розповідають про людей, що прославили країну, в якій ви живете, позитивно оцінюйте їх внесок в жит-тя суспільства.
9. Не вирощуйте в своїй дитині байдужість, вона обернеться проти вас са-мих.
10. Якомога раніше відкрийте в своїй дитині уміння проявляти позитивні емоції, вони стануть вашою надією в старості!

Збори 9. Сім'я в кризовій ситуації: піти або залишитися?
Анкета для учнів
1. Чи є у тебе улюблена фотографія?
2. Хто на ній зображений?
3. Кого б тобі хотілося ще помістити на цю фотографію?
4. Хто на цій фотографії тобі не дуже подобається? Чому?
5. Що тобі необхідно для того, щоб стать дуже щасливим чоло
століттям?
6. Хто може стати тим чарівником, який зробить тебе щасливим?
7. Щоб ти хотів (а) побажати своїй мамі, своєму татові напередодні свого переходу в п'ятий клас?
8. Кого б ти хотів (а) бачити поряд з собою на першій святковій лінійці в п'ятому класі?

Запрошення

Шановні _____________________________________________!

Батьківський комітет, класний керівник, зацікавлені служби школи запрошують вас взяти участь у вечорі питань і відповідей, який присвяче-ний досить важкій темі — «Сім'я в кризовій ситуації: піти або залишити-ся?»
Наші діти страждають і радіють, люблять і ненавидять, досягають успі-хів і терплять поразки. Все це переживається набагато простіше, коли по-ряд добра рідна людина, затишний, який пахне пирогами будинок, теплі руки мами, питальні очі батька.
Ролі батька і матері в сім'ї, їх сумісному впливу на становлення особи дитини будуть присвячені наші збори. Сподіваємося на зустріч, нам з вами є про що поговорити.
Зустріч відбудеться _____________________________________.
Класний керівник _____________________________________.
Голова батьківського комітету ___________________________.

 

Категорія: Батьківські збори | Додав: olga_malyshko (24.11.2016) | Автор: Малишко Ольга Анатоліївна E
Переглядів: 415 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Сьогодні
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Котра година?
Пошук
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz