Реєстраційна картка проекту
ТЕМА:
«Цілющі рослини рідного краю»
Об’єкт пізнання : лікарські рослини.
Тип проекту: дослідницько-пошуковий, екологічний, навчальний, міжпредметний.
Змістовний напрямок: організація освітньо-виховної роботи з дітьми.
Автор проекту: Малишко Ольга Анатоліївна, вчитель початкових
класів, вчитель-методист, Широківська СЗШ №1,
вул. Набережна, тел. 2-10-83
Характеристика проекту:
- За метою проектної діяльності – творчий
- За змістом – інтегрований
- За кінцевим результатом – практичний
- За кількістю учасників – колективний
- За тривалістю - середньої тривалості
- База реалізації проекту-Широківська середня загальноосвітня школа №1
- Учасники проекту – учні 4 - Б класу, батьки, класовод
- Людські- керівник проекту, вихованці, батьки;
- Матеріально-технічні- позабюджетні кошти;
- Інформаційні- періодичні видання, методична література, дидактичні матеріали.
Кінцевий продукт: презентація проекту, створення колективного ілюстрованого довідника, квітковий (цілющій) гороскоп учнів класу.
Мета проекту:
Ознайомити дітей з лікарськими рослинами рідного краю, з їх цілющими властивостями, різноманітністю, правилами збору, розвивати спостережливість, виховувати бережливе ставлення до природи, повагу до малої Батьківщини.
Спосіб досягнення мети:
робота з бібліотечним каталогом;
ознайомлення з дотковою літературою;
творча робота.
Навчальні предмети:
Я і Україна (Природознавство);
Основи здоров’я;
Образотворче мистецтво;
Трудове навчання;
Завдання проекту:
- розвиток творчих здібностей дітей;
- реальне сприйняття світу;
- виховання бережливого ставлення до природи;
- прагнення до того, щоб діти не були байдужими до всього живого;
- екологічне виховання дітей.
План виконання проекту:
1 етап.
Підготовка
Визначення теми, мети проекту, навчальних предметів
2 етап.
Планування
- Об’єднати дітей у творчі групи пошуку інформації про лікарські рослини.
- Визначити джерела інформації: книги, підручники, періодична преса, інтернет, гербарії.
3 етап.
Реалізація проекту
- Дослідити , які рослини розповсюджені у нашій місцевості і чим корисні вони.
- Дізнатися у дорослих про рецепти тих чи інших трав'яних чаїв, про те коли їх доцільно використовувати.
- Поспілкуватися з працівниками аптек, людьми , які довгий час збирають лікарські рослини.
- Дібрати ілюстрації, намалювати малюнки лікарських рослин.
4 етап.
Створення довідника про цілющі рослини рідного краю та квіткового (цілющого) гороскопу учнів класу
5 етап.
Захист проекту
Значення проекту:
Учні не тільки дізналися про цілющі властивості лікарських рослин, а й вчились бережно ставитись до природи, любити рідний край.
|