Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Практично кожен педагог молодших класів зустрічався з учнями, які зазнають труднощів у навчанні не через недоліки розвитку пізнавальної сфери, а через недостатню зрілість емоційної регуляції поведінки. До їх числа належать і учні з підвищеним рівнем тривожності. Такі діти потребують особливого підходу у вихованні та навчанні, а для його здійснення - спеціальних знань учителя щодо особливостей їхнього психічного розвитку. |
Метою адаптаційного періоду в 1 класі є створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті,— а також зміцнення впевненості, що все це в школі важливо, цікаво і допомагає будувати загальне життя класу. Не менш важливим є прийняття учнями і вчителем один одного і пошук оптимальної для кожного з них позиції в новій ситуації. |
Період адаптації першокласника до школи становить 4 – 7 тижнів. У цей час деякі діти дуже галасливі, нестримані, часто неуважні, нікого не чують. Інші, навпаки, почуваються скуто, через найменші невдачі чи зауваження плачуть. Є такі, у кого порушується сон, апетит, вони стають дуже капризними, що супроводжується різноманітними захворюваннями (розладами шлунково-кишкового тракту, втомлюваністю, підвищенням температури). Усе це відбувається тому, що психіка дитини перевантажена: змінюється режим дня, коло спілкування, оточення, з’являються нові умови, що викликають у дітей страх, неврози, роздратування. Трапляється й таке, що дитина добре вчиться, та при цьому вона не адаптована до школи. |
Для першокласника дуже важливо відчути себе прийнятим в шкільну сім'ю, а також реалізувати своє бажання бути почутим і зрозумілим. Тому на першому етапі адаптаційного періоду, який триває приблизно тиждень, вчитель, перш за все ставить завдання познайомити дітей один з одним, створити спільну атмосферу в класі, дати можливість дітям відчути себе членами нового співтовариства. |
Однією з найбільших проблем першокласника є адаптація до школи, тобто період пристосування до умов та вимог нового середовища. Результатом адаптації є пристосованість як особистісна якість, що виступає показником здатності дитини орієнтуватися та впливати на довкілля. |
|
Календар |
---|
|
|